بیان قابلیت انشار در گذشته رو نداره، پس باید به هر ضرب و زوری هست خودم رو چهارشنبه ها برسونم!

بین راه یه لاکپشت پیدا کردیم که یه کنه (قاقی) به لاکش چسبیده بود و داشت خونش رو میخورد! به سختی جداش کردیم و با چند ضربه بین دو تا سنگ کشته شد، بعدم با کلی مخالفت آوردمش به عنوان حیوون بی آزار خونگی که همون تو ماشین لباسامو کثیف کرد ...

اسمش رو گذاشتم غنچه! از دیروز سه تا صاحب پیدا کرده ،مامان هم چپ و راست تهدید میکنه اینو از خونه میندازمش بیرون!

همچنان دنبال کار!

از اون شرکت تولید محتوا بهم زنگ زدن تا فهمیدن تو سفرم گفتند اگه کسی رو پیدا نکردیم خبرت میکنیم! ولی شرایطش خیلی خوب بود چون تولید محتوا که تو خونمه، بعد هم میتونستم یواش یواش برنامه نویسی تحت وبم رو تقویت بکنم و بهشون ایده بدم، مطمئنم که یه تیم گرافیک عالی و یه تیم برنامه نویس عالی داشتن و همشون هم خانم(که هم مزیته و هم عیب)!یکم رفت و آمد سخت بود،مخصوصن زمستونها ولی خب باید سختی بکشم تا قدر زندگی رو بدونم!

خیلی بده که میدونم مثه دستپخت که با مخالفتای مامان راحت ولش کردم، این رو هم راحت ولش میکنم!

امیدوارم یه کار خوب پیدا کنم، نزدیک و تخصصی و درآمد خوب و البته محیط خوب!

برا شنبه میرم لوازم نقاشی رو تکمیل کنم، باید تا اخر سال نمایشگاه بزنم!

+تو همین هفته ها دیگه باید ترسم رو بذارم کنار و پاشم برم لب آب! احساس میکنم انقدر مامان محدودم کرده و میکنه که دارم بی دست و پا میشم!

+چقدر دلم بره ی سفید زنگوله دار میخواد!  :)

+چقدر خوب میشد مغازه رو برمیداشتم خدمات اینترنت میکردم و میرفتم ریسلر میشدم، معصومه و مزگان و مهتاب دخترای  موجرن دیروز اومدن، حسین تخلیه اطلاعاتیشون کرد! :)

+دیشب تو پارک دو تا پسر بچه بودن که چهره ها و لباساشون نشسته و کثیف بود، زنداداش میگفت شبیه بیمارهای نمکی اند، اومدن گفتن ما غذا میخوایم، یک متر هم قدشون نبود حتا، کوچیکتره دستشو جلو ابالفضل دراز کرد که بهش دست بده ولی ابالفضل بهش دست نداد، تازه اونی که اینقدر اجتماعیه!یکم که غذا خوردن گفت نون دارید بقیشو ببرم برا مامانم! کلش ده تا قاشق نبود،خیلی وضعیت بدی بود، هممون حالی به حالی شدیم، فرامرز یه پاکت رو برداشت بازش کرد،نون گذاشت تهش،غذا ریخت توش،تا جایی که شد پلاستیکه رو جمع کرد بهش داد،دوون دوون رفتن برن...

هیچکس نمیدونه آینده چی میشه، ولی حداقلش اینه که اگه شرایطمون خوب نیست کسی رو به دنیای خودمون اضافه نکنیم!

+سعی میکنم ویندوز سیستم رو عوض کنم و بفروشمش!افتضاحه از ویروس و سرعت رم!